مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور های خارجی و داخلی، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور چین، تور گوانجو، تور دبی، تور تایلند، تور استانبول ترکیه و سایر تورها به نقاط مختلف جهان

  • ۰
  • ۰

در ادامه مطلب قبل زیما سفر پارس در این مطلب هم به معرفی برخی دیگر از مناطق دیدنی و طبیعت بکر جزیره پوکت می‌پردازیم.

مناظر و مکان های برجسته جزیره پوکت

6. وات چالونگ

تور پوکت

Wat Chalong بزرگ ترین و مشهورترین معبد در پوکت است که در شهر چالونگ واقع شده است. در تور پوکت بسیاری از سفرهای روزانه که به جزایر پوکت نمی باشد به این مجموعه معبد زیبا ختم می شوند. این معبد به دو راهب (لوانگ فو چامپ و لوانگ فو چوانگ) اختصاص دارد، که در زمان پادشاهی رامای پنجم زندگی می کردند. مجسمه های این دو راهب در معبد اصلی وجود دارند. چدی بزرگ نیز در معبد اصلی یکی از نمادهای برجسته Wat Chalong است. شما همچنین می توانید به پشت بام بروید و از منظره زیبای معبد و محیط اطراف آن لذت ببرید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

از کنارگذر چالونگ، شما باید خروجی به سمت وات چالونگ / تسکو لوتوس / فرودگاه را انتخاب کنید. پس از 4-5 کیلومتر (پس از عبور از تسکو لوتوس)، ورودی معبد را در سمت راست خود خواهید دید.

7. شهر قدیمی پوکت

تور پوکت

شهر قدیمی پوکت قطعا ارزش دید دارد! خانه های رنگارنگ در قلب شهر تاریخی پوکت در تایلند منحصر به فرد هستند. شما می توانید در خیابان ها قدم بزنید، در یکی از کافی شاپ ها نشسته و از محیط آن لذت ببرید. علاوه بر این، شما می توانید از مناظر زیبایی مانند معبد چینی یا پارک Sirikit (که به افتخار ملکه ساخته شده است) لذت ببرید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

شهر قدیمی پوکت در کنار جاده Thalang با ظاهر رمانتیک آن واقع شده است که در آن شما می توانید خانه های رنگارنگ بی شماری را ببینید. شما به راحتی می توانید با تاکسی کرایه ای به نقاط مختلف شهر سفر کنید. فقط توصیه می شود در آب نمای دایره ای توقف کنید. حالا شما فقط با چند متر پیاده روی به قلب شهر قدیمی خواهید رسید.

8. خیابان پیاده روی یکشنبه در شهر قدیمی پوکت

هر یکشنبه یک بازار در قلب شهر قدیمی پوکت در امتداد جاده Thalang برقرار می شود. در آنجا شما می توانید سوغاتی های متنوع، غذای تایلندی و برخی لباس ها را خریداری کنید. این محل یک بازار بزرگ در مرکز شهر قدیمی است. اگر در روز یکشنبه از شهر پوکت دیدن می کنید، قطعا باید کمی در آن قدم بزنید!

9. Wat Khao Rang

تور پوکت

Wat Khao Rang یکی از معابد کمتر بازدید شده واقع در شهر پوکت است. این یک معبد واقعا زیبا است! و حتما در تور پوکت از آن دیدن کنید. در کنار مجسمه بزرگ طلایی بودا ساختمان دیگری از معبد وجود دارد. راه پله توسط یک نگهبان معبد در قالب یک مجسمه غول پیکر محافظت می شود. تعدادی از مجسمه های جذاب 3 خدای هندو نیز در این مکان وجود دارد. این معبد کاملا جدید بوده و به خوبی نگهداری شده است. این معبد توسط یک راهب با نام Luang Pu Supha که ادعا می شود قدیمی ترین مرد جهان است، تاسیس شد. آیا این درست است؟ من مطمئن نیستم. اما معبد قطعا ارزش دیدن دارد، اگر شما به بازدید از مجتمع های معبد علاقه دارید حتما از این معبد دیدن کنید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

در شهر قدیمی شما باید از آب نمای دایره ای به سمت تاکسی های کرایه ای بروید. پس از عبور از تاکسی ها تا تقاطع بعدی پیاده بروید. سپس شما باید به سمت راست و به خیابان Road Patiat بپیچید. اکنون باید برای مدتی از خیابان سربالایی عبور کنید. معبد در سمت راست شما خواهد بود. به یاد داشته باشید که راه رفتن در خیابان سربالایی می تواند بسیار خسته کننده باشد که حدود 45 دقیقه طول می کشد. شما همچنین می توانید یک توک توک در شهر پوکت کرایه کنید. متاسفانه، قیمت ان را نمی دانم چون من پیاده روی را ترجیح می دهم.

10. چشم انداز Khao Rang

تور پوکت

در همان تپه، تپه Khao Rang نیز یک چشم انداز زیبا وجود دارد که بر روی بلندی آن قرار دارد. معبد Wat Khao Rang که اخیرا توصیف شد، در نیمه راه در مسیر شما قرار دارد.در تپه شما می توانید در کافه ها یا رستوران ها استراحت کنید و از منظره شهر پوکت و اقیانوس لذت ببرید. این منطقه کاملا ارزش دیدن دارد.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

برای رسیدن به این نقطه مسیر مشابه با Wat Khao Rang را طی کنید. حدود 10 دقیقه پیاده روی به سمت بالای تپه تا رسیدن به چشم انداز Khao Rang فاصله دارید.

11. موزه Trick Eye در پوکت

یکی از مکانهای دیدنی در تور پوکت موزه Trick Eye است. این یک موزه خاص است که به همه توصیه می کنم از آن دیدن کنند. این یک موزه تعاملی با تصاویر سه بعدی است. شما می توانید عکس های شگفت انگیزی بگیرید که در آنها به نظر می رسد شما واقعا درون عکس ها قرار دارید. این برای گردشگران و بازدید کنندگان بسیار جذاب و سرگرم کننده است! این موزه روزانه از ساعت 10 صبح تا 7 شب باز می شود و هزینه ورودی آن 500 بات برای هر نفر است. اگر بلیط را به صورت آنلاین رزرو کنید، فقط کافی است 400 بات برای هر نفر پرداخت کنید.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

موزه در نزدیکی ایستگاه اتوبوس قدیمی 1 شهر پوکت در جاده Phang Nga واقع شده است. تاکسی های کرایه ای صورتی Songthaew از جلوی موزه عبور خواهند کرد.

12. منظره کارون

تور پوکت

این چشم انداز در یکی از کوه های پوکت قرار دارد و منظره بسیار زیبای از 3 خلیج کاتا نوی، کاتا و کارون را ارائه می دهد. گردشگران تور پوکت در این مکان توقف می کنند و از طبیعت و چشم انداز فوق العاده آن لذت می‌برند.

چگونه می توانم به آنجا بروم؟

اگر از چالونگ می آیید، نیازی نیست به سمت چپ و ساحا کاتا بپیچید بلکه به مسیر مستقیم خود به سمت کاتا نوی ادامه دهید. شما باید از یک کوه با شیب تند در سمت چپ بالا بروید. حالا شما باید برای چند کیلومتر به مسیر خود به سمت بالای تپه ادامه دهید تا به این چشم انداز زیبا برسید. اگر از پاتونگ، کارون یا کاتا می آیید، باید به سمت راست و مسیر منتهی به کاتا بپیچید و از مسیری که قبلا آن را توصیف کردم، راه خود را دنبال کنید.

برای دریافت اطلاعات تور پوکت ارزان قیمت و تور پوکت لحظه آخری با مشاوران ما در آژانس گردشگری زیماسفر پارس با شکاره 02174634 تماس بگیرید.

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی