مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور های خارجی و داخلی، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور چین، تور گوانجو، تور دبی، تور تایلند، تور استانبول ترکیه و سایر تورها به نقاط مختلف جهان

  • ۰
  • ۰

بهترین مراکز برای خرید در تفلیس

با وجود چندین مرکز خرید بین‌المللی و سنتی در پایتخت گرجستان، خرید در تفلیس کاری لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. بازارهای مجلل، مغازه‌های مدرن محلی، صنایع دستی، مارک‌های لوکس و قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌های خرید در تفلیس است. مسافرانتور گرجستانهم مانند مسافران سایر کشورهای اروپایی، علاقه زیادی به بازدید از فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف و خرید در تفلیس دارند. در این مطلب وب‌سایتزیما سفر پارسمی‌خواهیم شما را با بهترین مراکز برای خرید تفلیس آشنا کنیم.

مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi Mall)

تفلیس مال را باید بزرگ‌ترین مرکز خرید گرجستان نامید. همچنین این مرکز خرید اولین مرکز خرید با استانداردهای بین‌المللی بود؛ که در تفلیس ساخته شده است. برای رسیدن به تفلیس مال باید حدود 16 کیلومتر از ضلع غربی شهر تفلیس خارج شوید.

این مرکز خرید با وسعتی زیاد و در چهار طبقه دارای مجموعه متنوعی از فروشگاه‌های مختلف، مارک‌های جهانی گوناگون، کافه‌ها و رستوران‌های متنوع و سایر خدمات مثل سینما، داروخانه، کافی نت و... است. همچنین در کنار این امکانات در این مرکز خرید یک هایپر مارکت بزرگ نیز وجود دارد.

به هر حال تفلیس مال اولین و اصلی‌ترین پیشنهاد ما برای خرید در تفلیس است. بخصوص اگر فرصت کافی برای بازدید از مراکز خرید متنوع را ندارید.

مرکز خرید ایست پوینت (East Point)

ایست پوینت یک مرکز خرید مدرن و کاملا سرگرم‌کننده است. از این رو بسیار مناسب برای خرید و گردش خانوادگی خواهد بود. مرکز خرید ایست پوینت علاوه بر ارائه انواع مارک‌های بین‌المللی در حوزه مد و لباس، مرکزی با امکانات تفریحی فراوان است. سینما، بولینگ، تفریحات مناسب کودکان و... از مواردی از که به صورت متعدد می‌توانید در این مرکز خرید بیابید.

تجربه خوردن ساندویج‌های مک دونالد و حضور در یکی از کافه‌های کارفور از دیگر مواردی است که می‌توانید در این مرکز از آن لذت ببرید. در نهایت فراموش نکنید برای رفتن به این مرکز خرید، اینبار باید به سمت ضلع شرقی شهر تفلیس بروید.

مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Tbilisi)

اگر نمی‌خواهید برای خرید در تفلیس راه دوری بروید؛ مرکز خرید گالریا تفلیس، دقیقا در مرکز این شهر و در خیابان روستاولی قرار دارد. مرکز خریدی 6 طبقه، با نمایی کاملا شیشه‌ای، که با جذابیت بی‌نظیرش، مانند یک تابلوی نقاشی بزرگ، در مرکز پایتخت گرجستان می‌درخشد.

گالریا تفلیس نوسازترین مرکز خرید در تفلیس است؛ و به همین دلیل به شدت مورد توجه مردم محلی و مسافرانتور گرجستانقرار دارد. وجود امکانات متنوع شامل رستوران‌ها، کافه‌ها و انواع امکانات تفریحی، در کنار مغازه‌هایی با اجناس لوکس از ویژگی‌های گالریا تفلیس است.

فلیا مارکت (Flea Market)

فلیا مارکت به معنی بازار دست‌فروش‌ها است. برای خرید در تفلیس نیز می‌توانید به بازار دست‌فروش‌های این شهر سری بزنید. اجناس ارزان‌قیمت، صنایع دستی و همچنین انواع خوراکی و... از جذابیت‌های خرید از این بازار است.

بخصوص  وقتی آب و هوای تفلیس گرم‌تر می‌شود؛ این فضا را می‌توانید در روز یکشنبه در دیدا انا پارک، مشاهده کنید. لذت بردن از یک روز آفتابی، خرید لباس‌های ارزان، جواهرات دست‌ساز و...؛ و در نهایت خوردن غذاهای خیابانی، مجموعه تفریحاتی است که ممکن است عده‌ای از علاقمندان به خرید در تفلیس از آن لذت ببرند.

مرکز خرید فابریکای تفلیس (Fabrika Tbilisi)

این مرکز خرید یکی دیگر از مراکز خرید ارزان‌قیمت برای خرید در تفلیس است. فابریکا یک مرکز خرید گسترده و با قیمت مناسب برای خرید انواع لباس‌های محلی، محصولات دست‌ساز، انواع سوغاتی‌ها و سایر محصولات معمول است.

در این نوشته سعی کردیم طیف متنوعی از مراکز خرید در تفلیس را به شما معرفی کنیم. قطعا بسیاری از مسافران  تور گرجستان  علاقه زیادی به تجربه خرید در یک فضای متفاوت را دارند. قابل ذکر است قیمت محصولات معمول در تفلیس به نسبت تهران تقریبا یکسان است. پس بهتر است به دنبال محصولاتی باشید که آنها را در بازارهای تهران پیدا نمی‌کنید.

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی