مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور های خارجی و داخلی، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور چین، تور گوانجو، تور دبی، تور تایلند، تور استانبول ترکیه و سایر تورها به نقاط مختلف جهان

  • ۰
  • ۰
 3 هتل ساحلی در لنکاوی مالزی برای داشتن تعطیلاتی عاشقانه

تور مالزیتجربه یک سفر تفریحی کامل و پر ماجرا را به مسافران خود هدیه می‌دهد. بی‌دلیل نیست که مالزی را "جواهر آسیا" می‌نامند. اگر شما هم در پی برنامه‌ریزی یک سفر رنگارنگ و متنوع در کشوری با آب و هوای خوب، سواحل زیبا، طبیعت و حیات وحش بکر و غذاهای خوشمزه هستید؛  تور مالزی  را فراموش نکنید. در این مطلب وب‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگریزیما سفر پارسمی‌خواهیم شما را با سه نمونه از بهترین سواحل و هتل ساحلی مالزی برای گذراندن تعطیلاتی عاشقانه، آشنا کنیم.

هتل ساحلی یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و کسب آرامش مطلق است. تجربه اقامتی لوکس در استراحتگاه‌های سواحل مالزی در محدوده‌ای بسیار آرام و با رعایت حریم خصوصی، همه آن چیزی است که می‌تواند سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.



ساحل و هتل کازا دل مار در لنکاوی

ساحل کازا دل مار یا "خانه دریا" وعده اقامتی به‌یادماندنی و دلپذیر را به مسافرانی که می‌خواهند از زندگی شهرنشینی و شلوغی فرار کنند و به تفریحات رمانتیک بپردازند، نوید می‌دهد. این استراحتگاه دارای منظره زیبای ساحل پانتیای سنانگ بوده و در لنکاوی واقع شده است. بازدید از جزایر جادویی که مجتمع را احاطه کرده‌اند؛ تنها با رفتن به بالکن اختصاصی اتاق‌های استراحتگاه و چشم دوختن به منظره پانارومای قرار گرفته در پیش چشمتان ممکن می‌شود.

در این هتل می‌توانید یک شب خنک و آرام را در بالکن سپری کنید؛ و اطمینان حاصل کنید که صرف صبحانه در پاسیو و همچنین صرف شام در ساحل و زیر نور ماه را از دست نمی‌دهید.

یک نکته جالب اینکه صبحانه عجیب و غریبی اینجا در انتظار شما است. لذت بردن از آبمیوه تازه، نوشیدنی‌های خانگی، شیرینی‌ها، سوشی و یا انتخاب از طیف گسترده‌ای از غذاهای مالزیایی و بین‌المللی، رضایت هر سلیقه‌ای را جذب خواهد کرد.

علاوه بر استراحت، بهره بردن از انواع امکانات و فعالیت‌های تفریحی از جمله راهپیمایی در جنگل، غواصی، قایق سواری، گردش در جزیره و... از جمله مواردی است که امتحان کردن آن را در کازا دل ماری توصیه می‌کنیم.



هتل ساحلی و هتل دانا در لنکاوی

هیجان رفتن به یک مجتمع ساحلی لوکس جدید همیشه بالا است. با این حال ورود به ساحل دانا و مجتمع ساحلی آن بیش از بقیه موارد هیجان انگیز خواهد بود. این هتل در واقع یک مرکز لوکس با دیدگاه سلامتی است. پس از ورود به هتل، ماساژورهای آموزش دیده با آبگرم آماده ارائه خدمت و خارج کردن خستگی سفر با ماساژ گردن و شانه به مدت 15 دقیقه هستند. قبل از اینکه ماساژ شما به پایان برسد، آب انبه خنک و حوله‌های گرم به اتاق ماساژ آورده می‌شود؛ و همه این خدمات در اتاق‌های شیک و جذاب ارائه خواهد شد.

واقعیت جالب درباره مجتمع ساحلی دانا سبک قدیمی و استفاده از معماری بریتانیایی دوران استعماری کشور مالزی در آن است.



ساحل و هتل داتای مالزی

ساحل داتای و هتل داتای، یکی از بهترین هتل‌ها در جهان است. ساحلی بی‌نظیر در مجموعه سواحل مالزی که در جزیره‌ای دور و در منطقه لنکاوی واقع شده است. این هتل محلی بسیار مناسب برای استراحت، و ساحل و طبیعی بسیار جذاب برای علاقمندان به طبیعت بکر و حیات وحش است. در این جزیره از تماشای میمون‌ها و پرواز لمورها (نوعی میمون با پرش‌های طولانی) و... تعجب نکنید.

یکی از سرگرمی‌های جذاب در این منطقه آشپزی تعاملی و جمعی است؛ که می‌توانید به آن بپیوندید و روش آشپزی غذاهای مالایی را بیاموزید.

نقطه مشترک سواحل لنکاوی در کشور مالزی و این سه هتل ساحلی مناسب بودن آن برای سفرهای آرام، رمانتیک و دو نفره است. از این رو این هتل‌ها و سواحل آن را به زوج‌های جوانی که قصد سفر با تور مالزی لحظه آخری  به این کشور را دارند، توصیه می‌کنیم.

با تماس با کارشناسان مجرب آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، از مشاوره رایگان برای  تور مالزی  استفاده نمایید و از  آفر تور مالزی  باخبر شوید.

  • ۹۷/۰۷/۱۹
  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی