مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور گرجستان، تور گوانجو چین، تور مشهد و تور کیش | زیما سفر پارس

ارائه خدمات تورهای متنوع گرجستان، تور چین، گوانجو، تور دبی، تور تایلند

مجری تور های خارجی و داخلی، تور مشهد، تور کیش، تور گرجستان، تور چین، تور گوانجو، تور دبی، تور تایلند، تور استانبول ترکیه و سایر تورها به نقاط مختلف جهان

۴۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعطیلات خاص با تور آنتالیا

دروازه ای به سواحل فیروزه ای ترکیه با تور آنتالیا

کافه ها ، بار ها و کشتی ها برای بسیاری جذاب هستند ولی جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارند که بسیار مورد پسند توریست ها و جهان گرد ها هستند. در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری تور آنتالیا می پردازیم. جاذبه های توریستی فوق العاده ای که مانند آهنربا دوست داران تاریخ، طبیعت و البته تفریح دوستان را مجذوب خود می کند.

همراه آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس به بررسی این جاذبه های تور آنتالیا می پردازیم و آن ها را به شما معرفی می کنیم.

افسانه ای در این مورد وجود دارد که 2000 سال پیش، پادشاه آطالوس دوم از پرگامون مردانی به جستجوی "بهشت روی زمین" فرستاد. ماموریت انجام شد، آنها گزارش کار خود را به این ترتیب ارائه دادند که این قطعه بهشت کجاست؟ سواحل فیروزه ای ترکیه - آب های عمیق آبی رنگ در زیر صخره های چشمگیر و کوه های تاروس که در پشت سر آنها قرار دارد. پادشاه آطالوس، تحت تأثیر قرار گرفت و راهی آنتالیا شد.

امروزه، آنتالیا بهترین ترکیب از دنیای باستانی و مدرن را ارائه می دهد که همراه با اقامتگاه های یونانی، رومی و بیزانس و هتل های درجه یک و امکانات مدرن همراه است.

اگر شما در سواحل فیروزه ای ترکیه تعطیلات خود را بگذرانید و از تور آنتالیا استفاده کنید، از رنگ آبی دور خواهید بود. در اینجا 10 جاذبه عالی برای لذت بردن در حین اقامت شما وجود دارد:

سواحل بهشتی آنتالیا

چندین مایل ساحل شگفت انگیز، در واقع حدود 400 مایل، که توجه بازدید کنندگان تور آنتالیا از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. آنها شامل ساحل پاتارا - که طبق رای گیری در یک روزنامه انگلیسی به عنوان یکی از بهترین سواحل جهان معرفی شده است. 11 مایل شن و ماسه سفید و کوه های تاروس در فراسوی شما بدون حتی یک ساختمان در محل مکان فوق العاده ای را ایجاد می کند. این یکی از چندین مکانی است که لاک پشت های نیشکر هنوز در آن تخمگذاری می کنند.

اماکن تاریخی آنتالیا

با بازدید از مرکز تاریخی در  تور آنتالیا  زمان به عقب بر می گردد. به سمت بندر رومی بروید که قدمت آن به قرن 2 قبل از میلاد باز می گردد. کوچه ها را کاوش کنید که پر از خانه های بزرگ عثمانی هستند و بسیاری از آنها به مغازه ها، هتل ها و مجتمع های بوتیک تبدیل شده اند. از نقاط دیدنی مانند دروازه هادریان که در سال 130 میلادی توسط امپراطوری روم بنا شده است، دیدن کنید.

سفرهای سیاحتی در آنتالیا

یکی از بزرگترین تور سفرهای سیاحتی از آنتالیا به مقصد خارج از شهر را انتخاب کنید، مانند Aspendos - که یکی از بهترین تئاترهای رومی به جا مانده در جهان است. یک سفر با قایق به مناطقی مانند کمر، الیمپوس، دمره و کاس داشته باشید یا در امتداد مسیر Lycian در کنار خط ساحلی خیره کننده قدم بزنید.

از خودتان پذیرایی کنید

به حمام Balik Pazari ، که 700 سال قدمت دارد و در بازار ماهی آنتالیا واقع شده است بروید، جایی که می توانید از یک مجموعه حاوی حمام درمانی، لایه برداری، ماساژ صابون و روغن استفاده کنید.

تله کابین تور آنتالیا

با یک تله کابین به بالای Mount Tahali بروید و از مناظر پانورامای خط ساحلی و کوه های تاروس دیدن کنید. اگر کمی به ماجراجویی علاقه دارید، می توانید با پاراگلایدر به سمت شهر بازگردید، یا در زمستان، می توانید از چوب های اسکی استفاده کنید.

عجایب طبیعی تور آنتالیا

در حالی که بسیاری از معماری های ساخته شده به دست بشر به چشم می خورند، طبیعت به معنای واقعی کلمه بی نظیر است. کوه Chimaera را از دست ندهید، جایی که آتش سوزی های طبیعی از زمان قدیم در آن رخ می دهد و به نظر می رسد که خاستگاه کیمورا در اساطیر یونانی باشد. هیولای نفس آتشین که در افسانه ها آمده است در حقیقت ناشی از ترکیب متان و گازهای دیگر است که از سنگ ها فوران می کنند (در زمان های باستان آنها توسط دریانوردان برای جهت یابی استفاده می شدند).

شما همچنین می توانید در برخی از آب های مرواریدی به استراحت و خنک شدن بپردازید. آبشارهای دودن در کنار باغ های گیاه شناسی را نیز امتحان کنید.

بازدید ازموزه در تور آنتالیا

شما قطعا نمی خواهید موزه آنتالیا را از دست بدهید که در آن گنجینه هایی از شهرهای باستانی مانند پاتارا و کاسنتوس با نمایشگاه هایی از عصر سنگی تا امپراتوری بیزانس را پیدا خواهید کرد.

مناطق برجسته آن عبارتند از: تالار خدایان، با مجسمه های زیبا از حدود 15 خدایان المپیان که بسیاری از آنها در شرایط عالی نگهداری شده اند و مجسمه معروف Three Graces که ذهن هر توریست  تور آنتالیا  را درگیر خود می کند و به سفری در گذشته می برد.

اقامت در تور آنتالیا

اگر شما به دنبال اقامت های سلف سرویس و پکیج های تفریحی هستند، فارغ از میزان بودجه شما، آنتالیا دارای گزینه های زیادی می باشد. به عنوان مثال هتل Tuvana که ترکیبی از شش خانه عثمانی در مرکز شهر است که به اقامتگاهی شیک با تهویه مطبوع، یک رستوران در سطح جهانی و یک استخر تبدیل شده است. در بخش گزینه های ارزان تر، پانسیون صباح در شهر قدیمی برای مدتی طولانی محبوب ترین گزینه برای مسافرانی بوده است که به دنبال مکانی ارزان هستند. اما ارزان بودن به گونه ای نیست که آن را لمس کنید – این هتل دارای استخر شنا، باغ، و اینترنت Wi-Fi رایگان می باشد.

شب زنده داری

هنگامی که خورشید غروب می کند، دلیل دیگر برای رزرو یک هتل در آنتالیا، شب زنده داری است که مناسب برای همه سلیقه ها می باشد. نوشیدنی خود را بنوشید و از غروب خورشید در Terrace Bar واقع در بالای صخره ها در انتهای Hesapci Sokak لذت ببرید. در کافه باغی، Demlick، از یک نوشیدنی یخ سرد و موسیقی جاز، بلوز و رگی، با صدای بلند لذت ببرید. در مرکز فرهنگی آنتالیا نیز به تماشای رقص های محلی بپردازید.

جشنواره های آنتالیا

در نهایت، آنتالیا میزبان تعدادی از جشنواره ها، از جمله جشنواره رقص سنتی لاتین مدیترانه و جشنواره بین المللی پیانو آنتالیا است.

مهمترین جشنواره فیلم در ترکیه، جشنواره فیلم پرتقال طلایی است که از سال 1963 در فصل پاییز در این شهر برگزار می شود.

با توجه به موقعیت خیره کننده، هتل های خوب، چندین مایل ساحل و بسیاری از امکانات برای دیدن و انجام دادن، دلایل زیادی برای رزرو تعطیلات خود در تور آنتالیا وجود دارد.

همراه آزانس زیما باشید و از تور آنتالیا لذت ببرید. 

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه دهنده تور آنتالیا  ، تور آنتالیا لحظه آخری و تور آنتالیا ارزان با کیفیت مناسب و در تمام فصول سال پذیرای شما می باشد.

 

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

آشنایی با جزیره کیش - قسمت دوم

آشنایی با جزیره کیش - قسمت دوم

در قسمت دوم مقاله آشنایی با  تور کیش به مقدمه ای در باره جزیره کیش پرداختیم. همچنین از جاذبه های گردشگری  تور کیش مانند پارک دلفین ها ، پارک کروکودیل ها ، پارک درخت سبز کیش و ... گفتیم.

در این قسمت به نحوه ورود به جزیره کیش با تور کیش و بدون  تور کیش  ، سفر های داخلی در کیش و خرید در کیش می پردازیم.

همراه آژانس مسافرتی زیما سفر پارس به  تور مجازی در کیش می رویم.

چگونه می توانید به جزیره کیش وارد شوید، البته بدون تور کیش 

ویزای ورودی برای کیش و  تور کیش لازم نیست. اتباع خارجی نیازی به ویزای ورود در نقاط ورودی و خروجی جزیره کیش ندارند. در فرودگاه بین المللی کیش، افسرهای پلیس عکس و اثر انگشت شما را می گیرند و ویزا را درون گذرنامه شما ثبت می کنند، که به شما اجازه می دهد تا 14 روز در این جزیره اقامت داشته باشید.

مراقب باشید؛ اگر شما غربی هستید، ممکن است از شما در مورد هدف از بازدیدتان سوالاتی پرسیده شود. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک شامل رزرو هتل با شماره تلفن و غیره را به همراه داشته باشید. در هنگام ورود به فرودگاه کیش، همه مسافران زن بلافاصله به یک اتاق راهنمایی می شوند و از آنه خواسته می شود موی سر و کل بخش های بدن خود را بپوشانند. لباس هایی در فرودگاه موجود می باشد که می توانند از آنها استفاده کنند و به هنگام ترک این جزیره آنها را تحویل دهند.

مسافران زن تور کیش می توانند برای یک مدت کوتاه راهنمایی های ویژه دریافت کنند تا با فضای جزیره آشنا شوند. با این حال، کارکنان بسیار مودب هستند، اما فقط برخی از آنها انگلیسی صحبت می کنند.

در حال حاضر تعدادی از خطوط هوایی بین المللی پرواز به فرودگاه بین المللی کیش (یاتا و KIH) ارائه می دهند. Kish Air دارای محبوب ترین پروازهای داخلی و بین المللی به کیش است. Kish Air همچنین پروازهای داخلی را به شهرهای اصلی ایران، از جمله تهران، اصفهان، شیراز و مشهد ارائه می دهد.

فرودگاه کیش؛ 4422100 ، 4422460. دفتر گذرنامه فرودگاه؛ 422.40. این اطلاعات از  تور کیش  مهم هستند . بخاطر بسپارید

اگر قصد رانندگی از تهران به سمت کیش دارید، از بزرگراه ها استفاد کرده و مراقبت باشید. در مسیر برای افراد غریبه توقف نکنید. در صورت امکان در روشنایی روز حرکت کنید و برای صرف وعده های غذایی یا خرید، استراحت گاه های مناسب با رستوران های با کیفیت در جاده تعبیه شده که می توانید از آن نیز استفاده نمایید. 

اگر مورد مشکوکی در راه دیدید با شمار 110 تماس بگیرید. حتی اگر وسیله نقلیه شما خراب شد از همین شماره استفاده نمایید. تلفن اورژانس و خدمات درمانی 115 می باشد.

اتوبوس های ویژه ای نیز از تهران و سایر شهرهای اصلی به جزیره کیش سفر می کنند. این امن ترین راه سفر و تور کیش  در ایران است.

اتوبوس های خصوصی در ایران ارزان تر از دیگر کشورها در خاورمیانه هستند و کیفیت بالایی دارند. قایق هایی نیز وجود دارند که شما را از شهرستانهای بندری مانند بندر عباس و بوشهر و چابهار به کیش منتقل می کنند. از ژوئن 2009 این روش مسافربری به حالت تعلیق درآمده است.

اگر در تهران هستید می توانید از خدمات  تور کیش آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس استفاده نمایید. کیفیت این آژانس بسیار مناسب بوده و خدمات قابل توجهی ارائه می نماید.

سفرهای داخلی در جزیره کیش

اگر پر انرژی هستید، راه رفتن بهترین گزینه است. با این حال، مانند سایر نقاط ایران، تاکسی های زیادی وجود دارند - اما بدون دستگاه اندازه گیری مسافت و بهتر است قبل از سوار شدن درباره قیمت به توافق برسید و مطمئن شوید راننده تاکسی دقیقا مقصد شما را متوجه شده است. اکثر تاکسی های جزیره تویوتا کمری هستند و دارای سیستم تهویه هوای مناسب می باشند. کرایه ها معمولا بین 2 دلار تا 5 دلار بسته به فاصله متغیر است. (از آنجا که جزیره کوچک است اغلب مجبور به پرداخت مبالغ بالاتر نخواهید بود) بقیه پول دریافتی را به دقت بشمارید چرا که برخی از رانندگان تاکسی در این مورد سوء استفاده هایی انجام می دهند. اگر از تور کیش  استفاده می نمایید از لیدر خود راهنمایی بگیرید.لیدر های زیما سفر بسیار مجرب و به زبان انگلیسی مسلط هستند.

سرویس تاکسی در حریره +98 764 445 1700. خدمات تاکسی پائیز +98 764 445 1670. خدمات تاکسی توسان +98 764 442 2400. خدمات تاکسی دالاهو +98 764 445 1577.

چه اقلامی در تور کیش خریداری کنید

کیش یک منطقه آزاد تجاری است که آن را به محل مناسبی برای خرید و تجارت سودآور تبدیل کرده است. قیمت کالاها در کیش اغلب ارزان تر از سایر مناطق در سرزمین اصلی ایران است. بسیاری از ایرانیان و گردشگران به کیش سفر می کنند و یا از  تور کیش  استفاده می کنند تا کالاهای بدون مالیات خریداری کنند. کالاهایی از قبیل: لباس، محصولات الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، و غیره.

مراکز خرید بزرگ اغلب در بخش شرقی جزیره واقع شده اند. به دلیل گرمای هوا در طول روز، اکثر مغازه ها از ساعت 13.00 تا 17.30 بسته می باشند و در این ساعات بهتر است از جاذبه های گردشگری در  تور کیش  استفاده کنید. برخی دیگر تا اواخر شب باز هستند. مراکز خرید در کیش متناسب با همه سلیقه ها می باشند.

با این حال، آماده دیدن مارک های تقلبی آمریکایی و اروپایی متعدد مانند گوچی، پرادا، دیزل، گپ، ایکیا و استارباکس باشید. میزان اندکی از فروشگاه ها کالاها دارای برند معتبر هستند.

همواره سعی کنید برای خرید نیز از لیدر  تور کیش خود راهنمایی بگیرید و از خرید بدون راهنمایی بپرهیزید.

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری تور کیش  ، تور کیش ارزان و البته باکیفیت و تور کیش لحظه آخری

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

تور اروپا

راهنمای سفر به یونان

یونان نه تنها به دلیل چشم اندازهای اقیانوسی، معماری فوق العاده و غذاهای لذیذ، بلکه به دلیل قیمت های باور نکردنی خود پرطرفدار و زیبا است. قیمت ها نصف سایر نقاط اروپا می باشند. به عنوان یکی از محبوب ترین کشورهای قاره اروپا در طول تابستان، مسافران و گردشگران  تور اروپا از سراسر جهان به جزایر معروف آن برای بهره مندی از خورشید و شهرهای تاریخی آن سفر می کنند.

من یونان را دوست دارم چون گرم و ارزان است و دارای غذاهای خوشمزه، جزایر آرامش بخش، و مردم محلی پر جنب و جوش و صمیمی است. این بهترین مقصد درتور اروپابرای تعطیلات تابستانی است. همچنین سعی کنید از جزایر به سمت داخل کشور نیز سفر کنید، زیرا اکثرا خلوت و آرام می باشد!

5 مورد که حتما باید در یونان ببینید و انجام دهید

1. بازدید از آکروپولیس

این معبد با شکوه در آتن واقع شده است و مکان خوبی برای مرور تاریخ آتن است، در حالی که شما می توانید یک منظره گسترده از شهر و ویرانه های اطراف آن را ببینید. در طول تابستان، این مکان مملو از توریست هایی می شود که با تور اروپا  به یونان سفر میکنند.

2. بازدید از کرت تاریخی

جزیره کرت در یونان دارای یک تاریخ طولانی است. این مکان، زمانی خانه تمدن باستانی مینوان (که پیش از تمدن یونان وجود داشت) بوده است. پایتخت Knossos دارای خرابه هایی به جا مانده از آن زمان است. کرت دارای سواحل زیبا، مسیرهای پیاده روی، شهر های عجیب و غریب، غذای خوشمزه و نوشیدنی و مردم محلی دوستانه و صمیمی است.

3. به بالای کوه الیمپوس صعود کنید

کوه المپیوس خانه خدایان باستانی است. از اینجا خدایان می توانند زندگی انسان های مرده را کنترل کنند. صعود به کوه الیمپوس از شهر لیتوچورو آغاز می شود. پیاده روی در این کوه بسیار رازآلود و عرفانی است و شما خواهید دید که چرا یونانی ها فکر می کردند این کوهی است که خدایان از آنجا بر جهان حکومت می کنند.

4.متئورا

متئورا به دلیل دارا بودن صومعه هایی در فراز صخره های سنگی خود معروف است. آنها یک چشم انداز خیره کننده بوده و ارزش دارد که از مسیرهای پیاده روی شیب دار آنها بالا بروید. اگر چه بیش از بیست صومعه بر فراز صخره های سنگهای شیب دار آن وجود داشت، اما امروزه تنها شش مورد از آنها باقی مانده است. آنها برجسته ترین مورد در سفر به یونان بودند.

5.از سواحل آن دیدن کنید

جزایر یونان یکی از بهترین ها در جهان هستند. در مقابل خورشید استراحت کنید، از شن و ماسه سفید ساحل و خانه هایی با سقف آبی لذت ببرید. سانتورینی برای زوجین بسیار معروف است، در حالی که ایوس به خاطر پارتی های خود شناخته شده است.

برخی از جزایر مانند رودز، کوز یا آنهایی که در شرق دور هستند، در حاشیه قرار دارند. در طول تابستان، بسیاری از جزایر به طور کامل پراز مسافران و توریست ها می شوند، پس اگر قصد سفر به یونان را دارید با  تور اروپا زیما سفر پارس این فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر رزرو کنید.

دیگر مواردی که باید در یونان ببینید و انجام دهید

  • گذشته آن را کاوش کنید
  • اسپارتان ها را به یاد بیاورید
  • در جشنواره های هلنیک شرکت کنید
  • از خورشید در کورفو لذت ببرید
  • از خرابه های دلفی دیدن کنید
  • غار ملیسانی
  • به سانتورینی بروید
  • در دره ساماریا پیاده روی کنید
  • کارناوال پاترا را تجربه کنید
  • از موزه باستان شناسی هراکلیون دیدن کنید
  • در پارتی های جزیره ایوس شرکت کنید
  • از معبد زئوس المپیان دیدن کنید

تور اروپا

هزینه های معمول برای سفر به یونان

اقامت در یونان

با توجه به منطقه ای از یونان که به آن سفر می کنید، هتل ها از 10-35 یورو برای اتاق های خوابگاهی و حدود 25-40 یورو برای اتاق های خصوصی در هر شب قیمت دارند (این هزینه ها در آتن کمتر و در جزایر گران مانند میکونوس بیشتر می باشند). یک اتاق دونفره در یک هتل ارزان می تواند بین 25 تا 45 یورو هزینه داشته باشد (به جز قیمت های بسیار بالاتر - تا 50? بالاتر - در طول فصول شلوغ). امکانات این هتل ها معمولا شامل اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی یخچال و گاهی اوقات نیز صبحانه است. در Airbnb، می توانید اتاق های مشترک را با قیمت 10 یورو در بسیاری از شهرها پیدا کنید. همچنین خانه های مستقل (از جمله آپارتمان های استودیویی) را می توانید با قیمت های پایین در حدود 25-50 یورو اجاره کنید.

غذا در یونان

یونان همچنین به خاطر غذاهای لذیذ خود شناخته می شود. سبزیجات تازه (مثل زیتون)، غذاهای دریایی، گوشت کبابی، نان، پنیر فتا، ماست ، همه موارد مربوط به رژیم غذایی مدیترانه ای را می توانید در این کشور بیابید.

رستوران ها حدود 20 یورو برای یک شام خوب، حتی در مناطق گردشگران  تور اروپا  و مسافران هزینه دارند. یک وعده غذایی در یک رستوران بسیار لوکس از 30 یورو شروع می شود. یک ماهی کامل حدود 18 یورو قیمت دارد. در اکثر کافه ها برای یک وعده غذایی حدود 11 یورو باید هزینه کنید. در یونان انتظار می رود که غذاهای ارزان زیادی پیدا کنید.

حمل و نقل در یونان

از آنجا که یونان دارای جزایر زیادی است، شما احتمالا سفرهای زیادی را با کشتی و قایق تجربه خواهید کرد. انتظار میرود به طور میانگین 36 یورو برای هر سفر هزینه کنید، اگر جزایر واقعا به یکدیگر نزدیک باشند، ممکن است با 12 یورو نیز بتوانید سفر کنید.

از آتن، قیمت اکثر بلیط ها به جزایر اطراف حدود 60 یورو می باشد. کشتی های بین جزیره ای یونان می توانند بسیار گران باشند به ویژه اگر بخواهید از چند جزیره به طور همزمان دیدن کنید. با استفاده از کشتی های شبانه می تواند در حدود 50 درصد از قیمت های عادی تخفیف بگیرید و یک شب اقامت رایگان نیز داشته باشید.

قیمت بلیط کشتی های شبانه که سرعت کمتری نیز دارند از 13 یورو شروع می شوند. اتوبوس ها و قطارها نیز حدود 20 یورو قیمت دارند. کمتر از 2 یورو برای بلیط های قطار تنها یک طرفه در آتن که اکثر اتوبوس ها نیز قیمت مشابهی دارند. برای شهرهایی که سیستم حمل و نقل عمومی ندارند، معمولا اسکوتر، موتورسیکلت یا ATV اجاره ای تنها گزینه های موجود می باشند .

فعالیت ها

بازدید از مکان های باستانی در سراسر کشور بین 12 تا 24 یورو هزینه دارند. فعالیت های جزیره (قایقرانی، موج سواری، قایق های موزی) بین 22 تا 45 یورو هزینه دارند. شما می توانید یک ATV را برای یک روز در حدود 20 یورو اجاره کنید و سفرهای غواصی از حدود 55 یورو شروع می شوند.

نکاتی برای صرفه جویی در هزینه سفر به یونان

  1. غذاهای فوق العاده ارزان بخورید -Gyros و دیگر غذاهای خیابانی تنها چند یورو هزینه خواهند داشت و می توانند تنها با کمتر از 10 یورو در روز شما را سیر نگه دارند.
  2. یک موتورسیکلت اجاره کنید -زمانی که شما نمی توانید سوار قطار شوید، یک موتور سیکلت اجاره کنید. این ارزان تر از ماشین بوده و یک راه سرگرم کننده برای دیدن شهرها و روستاهای مختلف است. شما معمولا می توانید با حدود 14 یورو در روز یک موتور اجاره کنید.
  3. از مناطق حاشیه ای دیدن کنید -یونان یک کشور ارزان است و اگر از مناطق حاشیه ای و پیرامونی آن که کمتر توریستی هستند دیدن کنید حتی ارزان تر نیز خواهد بود. در این مناطق معمولا قیمت ها در حدود 30? یا بیشتر کاهش می یابند.
  4. از کشتی های شبانه استفاده کنید -کشتی های بین جزیره ای یونان می توانند بسیار گران قیمت باشند به ویژه اگر بخواهید از چند مورد از آنها همزمان دیدن کنید. با استفاده از کشتی های شبانه می تواند تا 50 درصد از قیمت عادی صرفه جویی کرده و یک شب اقامت رایگان داشته باشید.
  5. در فصول خلوت به این کشور سفر کنید -ماه آگوست گرانترین زمان برای بازدید از یونان است، بنابراین اگر می توانید قبل از ماه جون با یک تور اروپا  مناسب به این کشور سفر کنید که واقعا هزینه های اقامت و پرواز شما به نصف کاهش می یابد.
  6. به اشتراک گذاری وسایل حمل و نقل -اگر در برنامه خود انعطاف پذیر هستید، می توانید با استفاده از BlaBlaCar و سرویس Ridesharing در حین حمل و نقل به شهرهای محلی (یا کشورها) نیز با افراد محلی آشنا شوید. صلاحیت رانندگان تأیید شده و کاملا ایمن هستند.

 در تور اروپا آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس سفر به یونان را تجربه کنید.  تور اروپا ارزان و  تور اروپا لحظه آخری  زیما سفر پارس فرصتی مناسب برای سفر به یونان می باشد.

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

تور پوکت

آب و هوا و اقلیم پوکت

پوکت در تمام طول سال با درجه حرارت متوسط 22 -34 درجه سانتی گراد، یک منطقه گرم است. اکثر مسافرین  تور پوکت  ماه نوامبر تا فوریه را بهترین زمان برای بازدید از پوکت می دانند، زمانی که روزها بیشتر آفتابی و خشک هستند و اگر قصد دارید زمان زیادی را در ساحل صرف کنید زمانی ایده آل است.

فصل مرطوب از ماه می تا اکتبر می باشد، زمانی که بادهای موسمی جنوب غربی سطح بارش و رطوبت بیشتری را به ارمغان می آورند. در طول فصول خلوت، می توانید پیشنهادات بهتری برای گزینه های اقامت بیابید و جمعیت کمتری را در خیابان ها خواهید دید.

بین ماه های آپریل و می، درجه حرارت در سال به بالاترین مقدار خود می رسد و می تواند به معنی گرمای ناخوشایند باشد. پوکت یک پایگاه عالی برای لذت بردن از بهترین نقاط غواصی و شیرجه در تایلند از جمله Koh Phi Phi و جزایر Surin و Similan است. بهترین زمان برای غواصی زیر آب یا شیرجه از نوامبر تا آپریل است، زمانی که میدان دید در زیر آب مناسب و شرایط آب آرام تر است گردشگران تور پوکت می توانند از جزایر Surin و Similan از اواسط اکتبر تا اواسط ماه می بازدید کنند.

 

وضعیت آب و هوا و اقلیم پوکت

 

حداکثر دما در طول روز

حداقل دما در طول شب

دمای میانگین آب

متوسط بارندگی

متوسط زمان حضور آفتاب

ژانویه

31°C

22°C

28°C

48mm

8h

فوریه

32°C

23°C

28°C

34mm

8h

مارچ

32°C

23°C

30°C

84mm

8h

آپریل

32°C

25°C

30°C

173mm

8h

می

31°C

25°C

30°C

307mm

6h

جون

30°C

25°C

30°C

228mm

5h

جولای

30°C

25°C

28°C

235mm

5h

آگوست

30°C

25°C

29°C

280mm

5h

سپتامبر

29°C

24°C

29°C

413mm

4h

اکتبر

30°C

24°C

29°C

309mm

5h

نوامبر

30°C

23°C

29°C

205mm

5h

دسامبر

30°C

23°C

29°C

52mm

5h

 

 در اینجا راهنمای ماهانه ما در مورد شرایط آب و هوای گرمسیری برای سفر و تور پوکت  از جمله فصول موسمی آن آورده شده است.

 

پوکت در ماه ژانویه

ژانویه یکی از بهترین ماهها برای سفر به پوکت است. روزها با دمای متوسط 27 درجه سانتیگراد گرم بوده و شب ها خنک می باشند و روزانه 8 ساعت می توانید از حضور آفتاب لذت ببرید.

هر چند در هیچ یک از مناطق استوایی نمی توانیم سفر بدون باران را تضمین کرد، اما ماه ژانویه یکی از خشک ترین ماه های پوکت است. این یکی از بهترین زمانها برای بازدید از تایلند به عنوان یک مقصد عالی است، زیرا اکثر مناطق کشور از دمای هوای بسیار بالایی برخوردار بوده و به طور کلی خشک است.

اگر قصد دارید به شیرجه و یا غواصی زیر آب بپردازید، می توانید از درجه حرارت آب دریا در حدود 28 درجه سانتیگراد و یک میدان دید خوب در سواحل نزدیک از جمله Koh Phi Phi و جزایر Surin و Similan لذت ببرید.

 

پوکت در ماه فوریه

در ماه فوریه، هوا در پوکت گرم و خشک با دمای متوسط 23-33 درجه سانتی گراد است. این یک ماه پرطرفدار دیگر برای گردشگران تور پوکت  و لذت بردن از سواحل زیبای آن است.

در طول روز می توانید از 9 ساعت آفتابی در آسمان آبی و بارش های گرمسیری عجیب و غریب لذت ببرید. فوریه یکی دیگر از ماه های ایده آل برای ترکیب تفریحات در تایلند است. شرایط شیرجه و غواصی در زیر آب نیز خوب می باشد، زیرا دریاها آرام و گرم با دمای 29 درجه سانتیگراد هستند.

 

پوکت در ماه مارچ

پوکت در ماه مارچ گرم است که با پایان فصل خشک، با افزایش اندک بارش و رطوبت همراه می شود. دمای متوسط بین 23-34 درجه سانتی گراد بوده و روزها به طور کلی آفتابی با آسمان آبی هستند. درجه حرارت آب دریا برای شیرجه و غواصی در زیرآب با دمایی در حدود 29 درجه سانتیگراد کاملا مناسب است.

 

پوکت در ماه آپریل

در ماه آپریل، پوکت گرم و مرطوب است و احتمال بارش های سنگین نیز وجود دارد. روزها با دمای متوسط 33 درجه سانتیگراد گرم بوده و در طول روز 8 ساعت می توانید از حضور آفتاب لذت ببرید. دمای آب دریا معمولا حدود 29 درجه سانتیگراد است. آپریل آخرین ماه مناسب برای غواصی در زیر آب و شیرجه در جزایر Surin و Similan قبل از اینکه برای تعمیر و نگهداری بسته شوند، می باشد.

سال نو تایلندی، Songkran، یک جشن ملی یک هفته ای است که در ماه آپریل برگزار می شود، که عمدتا با آب بازی های عظیم خود در سطح شهر شناخته می شود و یک مراسم خوشایند برای فراموش کردن گرمای سوزان ماه های قبل می باشد.

آزانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارایه دهنده بهترین های تور پوکت است. تور پوکت ارزان  و تور پوکت لحظه آخری  زیما سفر پارس را برای سفر به تایلند و بازدید از پوکت از دست ندهید.

درمقاله بعدی نیز همراه ما باشید. 

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

تور بالی

بهترین زمان برای بازدید از بالی به طور کلی در طول ماه های تابستان ماه ژوئن، جولای و آگوست است، زمانی که آب و هوا خشک و روزها آفتابی است. در این زمان بیشتراز هر زمان دیگر گردشگر  تور بالی  برای بازدید از این جزیره سفر میکنند و جزیره به شدت شلوغ می شود و شما تنها فردی نخواهید بود که در جستجوی گشت و گذار در ماسه، موج سواری و خورشید است!

 

پروازهای کوتاه و ارزان از استرالیا به بالی در ماه های زمستان، برای ده ها هزار استرالیایی وسوسه انگیز است تا بتوانند از سرمای نیمکره جنوبی در این فصل در امان بمانند.
در تمام ماه های سال، بالی یک مکان شلوغ است. این جزیره فقط از حالت شلوغ به شلوغ تر تبدیل می شود. در واقع، اکثر افرادی که به اندونزی، بزرگترین کشور جزیره ای جهان و چهارمین کشور پرجمعیت جهان، سفر می کنند فقط از بالی دیدن می کنند.

این به دلیل عدم وجود گزینه های انتخاب نیست، چرا که بالی فقط یکی از بیش از 8،800 جزایر شناخته شده در اندونزی است! علاوه بر این، جزایر ناشناخته بسیاری در این مجمع الجزایر وجود دارند. اگر بالی بیش از حد شلوغ باشد، مکان های شگفت انگیز زیاد دیگری نیز برای بازدید در اندونزی وجود دارند.

بهترین زمان برای بازدید از بالی چه زمانی است

این بستگی به میزان صبر و شکیبایی شما دارد. اگر ترافیک سنگین و سواحل شلوغ شما را اذیت نمی کند، وقتی که آب و هوا در بهترین حالت است با یک   تور بالی  به این جزیره سفر کنید! جولای و آگوست (تیر تا شهریور) اغلب خشک ترین ماه ها با درجه حرارت مناسب هستند.

یک تصمیم و یک  تور بالی  خوب می توان این باشد که کمی از هوای بارانی در ازای آرامش بیشتر لذت ببرید. ماه های قبل و بعد از فصول پرتردد به ویژه آپریل، می و سپتامبر ( اردیبهشت – خرداد – مهر) لذت بخش هستند و می توانید روزهای آفتابی زیادی را تجربه کنید.

مرطوب ترین ماه ها برای بازدید از بالی از نوامبر تا مارس (آذر تا فروردین) است. دسامبر، ژانویه و فوریه (دی و بهمن ) بیشتر بارانی بوده و کمی گرمتر هستند. در طول این ماه ها، مسافران و گردشگران  تور بالی  بیشترین تردد در تایلند و کشور های شمال اندونزی را دارند که فصل های خشک خود را قبل از ورود گرمای واقعی جشن می گیرند. بر خلاف بارش باران و درجه حرارت گرمتر در ماه دسامبر، بالی همچنان در طول کریسمس و تعطیلات سال نو، شلوغ می شود.

آب و هوا در بالی

اگرچه بالی در طول سال گرم و راحت است، این جزیره دارای دو فصل متمایز: مرطوب و خشک است. ناگفته نماند که تعداد بازدیدکنندگان و مسافران   تور بالی  در روزهای آفتابی افزایش می یابد. فعالیت های موردعلاقه افراد در جزیره شامل: آفتاب گرفتن، پیاده روی و موتورسواری و لذت بردن از باران های فصلی می باشد!

 

دما در بالی در طول ماه های جولای و آگوست (تیر تا شهریور)

  • در طول روز: پایین 80 درجه فارنهایت (28 C)
  • در طول شب: متوسط 70 درجه فارنهایت (24 C)

 

دما در بالی طی ماه های دسامبر و ژانویه

  • در طول روز: بالای 80 درجه فارنهایت (31 C)
  • در طول شب: بالای 70 درجه فارنهایت (26 C)

 

بالی تنها هشت درجه جغرافیایی با خط استوا فاصله دارد و از آب و هوای گرمسیری استوایی برخوردار است. به همین دلیل هنگامی که شما بیش از حد از ساحل دور شوید، به شدت عرق خواهید ریخت.

رطوبت اغلب در حدود 85 درصد است. یک استثنا، منطقه سبز Kintamani در شمال Ubud است. کوه باتور نیز ارتفاع کافی را فراهم می کند تا حتی در برخی از روزها مسافران تور بالی  به موتورسواری و خنک شدن بپردازند.

سفر در طول فصول خشک پرتردد، تضمین نمی کند که تمام روزها آفتابی باشند. طبیعت مادر، جزیره بالی را در طول سال سبز نگه می دارد. حتی در فصول خشک، شما باید آماده طوفان های کوتاه باشید.

با  تور بالی زیما سفر پارس سفر به این جزیره زیبا را تجربه کنید. تور بالی ارزان و تور بالی لحظه آخری  زیما سفر پارس را از دست ندهید. 

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

با مقاله سوم ازجاذبه های گردشگری تایلند و 15 مکان برای  تور تایلند  در خدمت شما عزیزان هستیم. همراه ما باشید و با مناطقی مانند pai, چیانگ مای و ... بیشتر آشنا شوید.

بازدید از روستای Pai در تور تایلند

این یک روستای هیپی در شمال تایلند است و مکانی است که قطعا نمی خواهید آن را از دست دهید. مطمئنا، در طول سالهای گذشته محبوبیت بیشتری کسب کرده است، اما هنوز هم یک مکان عالی برای استراحت در کلبه های ارزان  تور تایلند در کنار رودخانه است. Pai توسط مزارع برنج، جنگل ها و آبشارها احاطه شده است و یک مکان عالی برای دور شدن از هیاهوی شهر است.

پیاده روی در خیابان های پائی و بازدید از بازارهای شبانه، آبشارهای Pombok و Mo Paeng، چشمه های آب گرم، دره عمیق و البته کافه گردی در کافه ها و بارهای آن را از دست ندهید.

چیانگ مای و اقامتگاه های ارزان تور تایلند، پارک طبیعی فیل ها

چیانگ مای یکی دیگر از مکان های محبوب شمالی تایلند برای بازدید است. این مقصد اخیرا به علت دارا بودن اینترنت پرسرعت، امکانات عالی و اقامت مقرون به صرفه و عرصه های کارآفرینی به عنوان یک مکان محبوب برای عشایر دیجیتالی شناخته شده در  تور تایلند است.

با این حال، این مکان هنوز هم یک نقطه عالی برای بازدید مسافران  تور تایلند است. چیانگ مای یک شهر دیواره ای است که کارهای زیادی برای انجام شدن در درون آن وجود دارد و سفرهای روزانه زیادی نیز در آن ترتیب داده می شود.

اگر شما علاقه مند به غذا هستید، در Chiang Mai ناامید نخواهید شد که دارای غذاهای متعدد از نقاط مختلف جهان است و همچنین غذاهای باور نکردنی تایلندی نیز در آن یافت می شود. اگر شما کنجکاو شده اید که چگونه غذاهای خوشمزه تایلندی تهیه می شوند، به یک کلاس آشپزی بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه پد تایلندی، رولت های بهاری و سایر غذاها تهیه می شوند.

همچنین مطمئن شوید که بازار شبانه، Wat Chedi،  Luang، مبارزه موی تای و ماساژ تایلندی را در  تور تایلند  از دست ندهید.

برای سفرهای یک روزه در خارج از چیانگ مای، توصیه می کنیم از مرکز صنایع دستی Sang دیدن کنید که چترهای زیبا تولید می کنند و همچنین پارک طبیعی فیل ها که یک مرکز توانبخشی برای فیل های مورد آزار قرار گرفته است. به عنوان یک سفر 4 روزه عالی، شما می توانید یک موتور سیکلت اجاره کرده و از چیانگ مای به حلقه مای هونگ سون بروید، که در May Sariang، Mae Hong Son و Pai برگزار می شود.

Railay (یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در تور تایلند!)

از لحاظ فنی Railay یک جزیره نیست، اما از آنجا که شما فقط می توانید از طریق قایق به آن دسترسی داشته باشید، مانند یک جزیره به نظر می آید! این مقصد فوق العاده  تور تایلند در منطقه Krabi واقع شده است و یک مکان محبوب برای سنگ نوردان، کوهنوردان و شرکت های مسافرتی است که امکان سنگنوردی در  تور تایلند  را فراهم می کند.

سنگ های آهک در خارج از دریا یک صحنه باور نکردنی را به محض ورود شما با قایق را به نمایش می گذارند. سواحل در اینجا بسیار زیبا هستند و زمینه های کوهستانی بسیار دیدنی می باشند.

4 ساحل برای بازدید در Railay وجود دارند. ریلی غربی ساحل اصلی است که شما به آن وارد می شوید و بیشتر رستوران ها و اقامتگاه ها را ارائه می دهد. ریلی شرقی نیز تعداد زیادی از اقامتگاه ها برای مسافران با کوله پشتی را ارائه می دهد، اما ساحل این بخش مناسب برای شنا کردن نیست.

تونسای یک کلبه اقامتی برای کوهنوردان و توریست ها است و برای رسیدن به آن باید یک پیاده روی جنگلی داشته باشید از جزر و مد دریا عبور کرده یا یک قایق کرایه کنید. و در نهایت، ساحل Phrah Nang یک مکان خیره کننده است که غارهایی برای شنا کردن دارد.

در فراسوی سواحل، بازدید از مناظر Railay را از دست ندهید (باید به سختی بر فراز آن صعود کنید اما ارزشش را دارد) و اگر به آن علاقه دارید در حالی که بالای تپه هستید از مرداب آن نیز دیدن کنید. شما همچنین باید از غار الماس (استالاگمیت و استالاکتیت) و غار شاهزاده دیدن کنید. در نهایت، اگر احساس می کنید فعال هستید، می توانید بعد از ظهر به قایقرانی کایاک بروید که با یک منظره عالی از غروب خورشید همراه می شود.

Railay را از دست ندهید، این قطعا یکی از مکان های مورد علاقه ما برای بازدید در  تور تایلند  است.

از تور تایلند  آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تور تایلند لحظه آخری و تور تایلند ارزان را از کارشناسان ما بخواهید.  02174634

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو

با 20 جاذبه گردشگری در تور گوانجو آشنا شوید

گوانجو در جنوب چین، یک کلان شهر بزرگ است که ترکیبی از بافت سنتی و مدرن است و مناظر و جاذبه های متنوعی را برای همه فراهم می کند، بدون توجه به اینکه آیا شما به دنبال یک محل تعطیلات خانوادگی یا تاریخی و یا  تور گوانجو هستید. در اینجا جاذبه های مورد علاقه در شهر پنج رام آورده شده است.

تفریحگاه گردشگری Chimelong  تور گوانجو 

برای گذراندن یک روز کامل و یا حتی یک هفته سرگرم کننده در  تور گوانجو ، تفریحگاه گردشگری Chimelong همه موارد زیر را دارد: پارک تفریحی، سیرک بین المللی، پارک آبی، پارک سافاری و پارک پرندگان. اگر این موارد کافی نیست، شهر همسایه ژوهای دارای یک آکواریوم اقیانوسی بزرگ است. در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، این مکان بسیار شلوغ خواهد بود پس بهتر است در طول روزهای هفته از آن دیدن کنید.

بازدید  تور گوانجو از این بخش بسیار است و طی مقاله ای به بررسی آن می پردازیم

تور گوانجو

کلیسای قلب مقدس

عملیات ساخت کلیسای قلب مقدس در سال 1888 پس از 25 سال ساخت و ساز به اتمام رسید. این یکی از چند کلیسای معدود در جهان است که کاملا با سنگ گرانیت ساخته شده است. تجمع توده ها در صبح و در آخر هفته ها توسط مردم ماندارین، کانتونی، کره ای و انگلیسی برگزار می شود. در مواقع دیگر، این یک مقصد محبوب برای افرادی است که به معماری زیبا علاقه دارند.

باز دید ازمیدان Huacheng در  تور گوانجو 

برای مشاهده یک منظره مدرن در تور گوانجو، یک نقطه قابل مشاهده در شهر، میدان Huacheng است. چندین جاذبه مهم در پیرامون این میدان واقع شده اند، موزه گوانگدونگ، کتابخانه جدید، مرکز مالی بین المللی و برج کانتون در طرف دیگر قرار گرفته اند. برای یک مشاهده یک منظره فوق العاده شبانه، بهتر است پس از غروب آفتاب به مشاهده مناظر آن بپردازید تا نورهای رنگارنگ را تحسین کنید.

برج کانتون

نقطه برجسته در تور گوانجو، برج کانتون به ارتفاع 600 متر می باشد و یک منظره رنگارنگ در بعد از ظهرها ارائه می دهد. به طور خلاصه این برج بلندترین بنا در جهان بود که دارای قهوه خانه ها، رستوران ها بود.

Redtory

Redtory در گذشته یک کارخانه صنعتی بود و در حال حاضر به عنوان منطقه ای از گالری های هنری، استودیوهای هنری، فضاهای هنری، سازمان ها، دفاتر اداری شلوغ، فروشگاه های مد و کافی شاپ ها شناخته می شود. بازدیدکنندگان  تور گوانجو   در اینجا از نمایشگاه های هنری دیدن می کنند، اما همچنین یک محیط خلاق و الهام بخش برای عکسبرداری نیز می باشد.

باغ Baomo در گوانجو

باغ Baomo واقع در Panyu در فاصله یک ساعتی از مرکز شهر گوانجو، نمونه خوبی از معماری چینی جنوبی و هنر باغبانی است. باغ Baomo در ابتدا در پایان سلسله چینگ ساخته شد، اما متاسفانه در دهه 1950 نابود شد. چند سال بعد، بازسازی آن آغاز شد و باغ اکنون به شکوه سابقش بازگشته است و موجب جذب توریستا های بسیاری شده است.

جزیره شامیان

جزیره شامان از سرزمین اصلی توسط یک کانال کوچک جدا شده است، جزیره شامیان یک بندر مهم برای تجارت خارجی از سلسله سونگ تا جینگ بود. به خاطر تاریخچه خود، این جزیره به شکل یک شهر کوچک اروپایی در وسط چین است که مکانی مناسب برای یک پیاده روی به مدت یک یا دو ساعت می باشد که یکی از جاذبه های  تور گوانجو  است.

موزه گوانگدونگ درتور گوانجو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و فرهنگ گوانجو، گردشگران  تور گوانجو  می توانند از موزه جدید گوانگدونگ را که در کنار میدان Huacheng ساخته شده است، دیدن کنند. نمایشگاه های اصلی در مورد تاریخ و فرهنگ گوانگدونگ و منابع طبیعی گوانگدونگ می باشند. علاوه بر اینها، این موزه میزبان انواع نمایشگاه های موقت است.

باغ یویین

باغ یویین در گذشته یک باغ خصوصی تحقیقاتی بود که در سال 1864 ساخته شده بود. بعدها به دلیل چشم انداز زیبای آن، به یک جاذبه توریستی محبوب تبدیل شد. سالنه ا، پل ها، استخرها، تپه های سنگی و گلهایی که در مناظر رویایی ایجاد شده اند، آن را به مکانی مناسب برای یک قدم زدن در اوقات فراغت تبدیل می کنند.

به صفحه تور گوانجو بیایید و از تور گوانجو آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.

آفر ها و تخفیف ها را از کارشناسان مجرب ما با تماس با 02174634 جویا شوید.

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت پنجم

معرفی 30 جاذبه گردشگری برتر در چین در قسمت پنجم

در آخرین سری از مقاله 30 جاذبه گردشگری برتر  تور چین به سراغ محل اقامت ارتش سرخ، اسکله ویکتوریا، شهر ممنوعه، کاخ پوتالا و دیوار بزرگ چین می رویم. جاذبه های گردشگری فوق العاده ای که هر ساله توریست ها را از سراسر جهان جذب می کند.

ارتش سرخ (محل اقامت)

این ارتش قدرتمند دارای جنگج  تور چین ویانی سوار بر اسب های قرمز مایل به قهوه ای است، که در سه محل یافت می شود. این یکی از مشهورترین یافته های باستان شناسی در جهان است. این مکان محبوب ترین جاذبه توریستی در شهر شیان و یکی از پرطرفدارترین ها در  است. 8000 جنگجوی واقعی و 130 یا بیشتر ارابه بیش از دو هزاره در برابر امپراتوری جمهوری چین ساکت ایستاده اند. اگر چه سلاح های آنها به سرقت رفته و رنگ آنها تا حد زیادی از بین رفته است، اینکه هیچ دو سربازی چهره مشابه ندارند به وضوح بیانگر میزان نیروی کار و مهارت های به کار رفته در ساخت آنها می باشد.

اسکله ویکتوریا (محل اقامت)

اسکله ویکتوریا یکی از عمیق ترین بنادر کانتینری در جهان است. این بندر چشم انداز بی نظیری از آسمان خراش های هنگ کنگ را در یک طرف و خط ساحلی سیمشاتسوی را در سوی دیگر ارائه می دهد. این بندر همچنین یکی از پر جنب و جوش ترین بنادر با حدود صدها کشتی در حال تردد، قایق های تندرو در حال حرکت به بالا و پایین ساحل است. هر شب، با آسمان خراش ها در هر دو طرف بندر ویکتوریا به شکلی برنامه ریزی شده نورپردازی و روشن می شوند که به عنوان یک فستیوال دائمی از نور و صدا در جهان در  تور چین  شناخته می شود. یکی از بهترین راه ها برای بازدید از این بندر، سفر با Star Ferry است.

شهر ممنوعه (محل اقامت)

ساخته شده در اوایل قرن 15، شهر ممنوعه به عنوان خانه امپراطوران در سلسله های مینگ و چینگ تا پویی، آخرین امپراتور چین که در سال 1912 به کار خود پایان داد، استفاده شده است. یک مجتمع، احاطه شده توسط خندق، که بزرگترین مقر امپراطوری در جهان است. افسانه ها بر این باورند که 980 ساختمان آن شامل 9،999 اتاق می باشند، اگرچه تعداد واقعی آن حدودا هزار اتاق کمتر است. این شهر بدون شک محبوب ترین جاذبه  تور چین  در پکن است و افرادی زیادی نیز این حقیقت را تائید می کنند.

کاخ Potala (محل اقامت)

مشابه کاخ زمستانی دالایی لاما در قرن هفتم، کاخ Potala در لهاسا نماد بوداییسم در تبت و نقش مرکزی آن در اداره سنتی شهر است. با بیش از 1000 اتاق، کاخ پوتالا دارای اقامتگاه هایی برای زندگی دالایی لاما در زمان حیات وی می باشد و همچنین مقبره های طلایی عجیب و غریبی که در زمان مرگ او بنا شده اند. این مکان محل اقامت دالایی لاما تا قرن 14 بود که به هند فرار کرد. این اتفاق پس از حمله و تصرف چین در سال 1959 اتفاق افتاد. این کاخ خانه همچنین مقدار زیادی از آثار فرهنگی کمیاب از جمله متون مقدس طلا دست نوشته بودایی و هدیه از امپراطوران چین را در خود جای داده است. این کاخ دارای 14 طبقه است و به هنگام بازدید باید از تعداد زیادی از پله ها بالا و پایین بروید، بنابراین مطمئن شوید که از قبل تمرین کافی برای انجام این کار را دارید.

دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین یکی از بزرگترین شاهکارهای مهندسی انسان و طولانی ترین موزه در فضای باز است. این دیوار از استان گانسو در غرب تا شانگهایگوان در دریای بوهای در شرق امتداد می یابد. این بنا بین قرن 5 تا قرن 16 ساخته، بازسازی و نگهداری شده است که به منظور حفاظت از مرزهای شمالی امپراطوری چین از حملات قبایل کوچ نشین شمالی بوده است. اکثر مردم از بخش هایی از این دیوار در پکن دیدن می کنند که به راحتی قابل دسترس بوده و بر فراز کوه ها می باشد. این دیوار، جاذبه توریستی شماره 1 در  تور چین  است.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، ارائه کننده تور چین ، تور چین ارزان ، تور چین لحظه آخری

از صفحه تور چین  زیما سفر پارس دیدن کنید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

سرزمین موج های آبی در تور مشهد

معرفی جاذبه های تور مشهد

سرزمین موج های خروشان ، مشهد، ایران

سرزمین موج های آبی یکی از بهترین پارک های آبی در ایران (در کنار تم پارک آبی اوشن در کیش و غیره) است. این پارک سرپوشیده، دو قسمت مجزا برای آقایان و بانوان دارد و شامل سرسره های آبی، رودخانه آرام، یک استخر موج و قسمتی هم برای کودکان است.

پارک آبی که در مساحت ۸۰۰۰ متر مربعی، درمنطقه شاندیز مشهد و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برا ی مسافران و گردشگران  تور مشهد محسوب میشود.

این مجموعه عظیم قدیمی ترین پارک آبی در مشهد است و معماری و طراحی شگفت انگیزی دارد. در این پارک می توانید لذت هیجان را تجربه کنید.

پارک آبی سرزمین موج های آبی که توسط مجموعه پُلین (Polin) ساخته شده و بزرگترین پارک آبی در ایران است و سرگرمی جدیدی برای مردم به ارمغان آورده است.

امکانات سرزمین موج های آبی مشهد

شامل ۱۳ سرسره آبی ، زمین بازی کودکان، استخر کوچک، استخر کودکان، استخر شنا، حمام ترکی، سونای خشک و بخار و استخر موج است که رودخانه ای آرام دور آن می چرخد.

همچنین این مجموعه دارای سالن ورزشی ایروبیک برای بانوان و فیش اسپا ، زیپ لاین و بازی هیجان انگیز پینت بال می باشد.

در ابتدا به چند قانون اشاره می کنیم که رعایت آن ها بسیار مهم است.

  • مجاز به آوردن خوراکی به داخل مجموعه نیستید.
  • امکان استفاده از موبایل و دوربین در مجموعه ندارید، به خصوص در قسمت بانوان.
  • با دوستان خود شوخی و یا بازی های خشن انجام ندهید.
  • در مورد لباس شنا قوانینی وجود دارد که آنها در این زمینه شما را راهنمایی می کند.

امکانات زیادی از جمله آبگرم، سونا، دوش، رستوران و کافی شاپ نیز در مجموعه وجود دارد. بهتر است با دوستان تان به این پارک بروید، چون قطعا بیشتر خوش می گذرد.

قسمت بانوان و آقایان از یکدیگر مجزاست. همچنین امکان ورود کودکان خردسال به مجموعه وجود ندارد. حوله و لباس اضافی هم با خود ببرید.

در سقوط آزاد از داخل یک تونل رد می شوید و در آخر به داخل یک استخر می افتید.

فعالیت های دیگری نیز مانند سوراخ فضایی وجود دارد که هر کدام واقعا منحصر به فردی هستند و حتما باید بر ترس خود غلبه و تک تک آنها را امتحان کنید. بنابراین از چیزی نترسید و مطمئن باشید هیچ کس به شما توجه نمی کند، بنابراین اهمیتی ندهید که چاق هستید یا لاغر، خودتان را از این قید و بندها رها کنید و خوش بگذرانید زیرا ارزشش را دارد.

امکانات پارک آبی برای بانوان در تور مشهد

خدمات برای بانوان در مجموعه موج های خروشان همزمان با آقایان ارائه داده می شود که موجب شده بهتر از این تفریح در  تور مشهد  به صورت خانوادگی لذت برد.

در این مجموعه برای بانوان 25 سرسره و گنجایش 7000 نفر برای تمامی گروه های سنی وجود دارد. این خدمات و امکانات شامل موارد زیر می باشد که میتوانید درتمام روزه های هفته از این امکانات استفاده کنید.

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • سالن ورزشی ایروبیک
  • دریاچه متلاطم
  • رودخانه موج
  • پارک کودک
  • زیپ لاین
  • سالن ماساژ و سالن فیش اسپا
  • رستوران و کافی شاپ

امکانات پارک آبی برای آقایان در تور مشهد

پارک آبی برای آقایان در سرزمین موج های خروشان 30 سرسره مهیج و متنوع وجود دارد. گنجایش قسمت مردانه 11000 نفر و می باشد.

این خدمات شامل موارد زیر می شود:

  • استخر
  • سونای خشک و بخار
  • جکوزی
  • سالن ورزشی ایروبیک
  • دریاچه متلاطم
  • رودخانه موج
  • پارک کودک
  • زیپ لاین
  • سالن ماساژ و سالن فیش اسپا
  • رستوران و کافی شاپ

همچنین شما میتوانید از ارتفاع 23 متری سقوط آزاد را تجربه کنید. اگر بیماری قلبی ندارید و عاشق آدرنالین هستید، حتما سقوط آزاد را تجربه کنید.

سایر امکانات سرزمین موج های خروشان مشهد

این مجموعه تفریحی و رفاهی برای مسافران و گردشگران تور مشهد امکانات متنوعی دیگری را ارایه میدهد که شامل کارواش، مرکز خرید، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ میباشد.

سرزمین موج های خروشان دارای دو رستوران و دو کافی شاپ به صورت مجزا در پارک آبی بانوان وآقایان میباشد.

پارکینگ این مجموعه با کنجایش 2000 خودرو آماده ارایه خدمات به میهمانان میباشد. کارواش این مجموعه با بهترین خدمات رو شویی، توشویی، زیر شویی و پولیش برای رفاه مراجعین تاسیس شده است.

همچنین شما میتوانید از مرکز خرید سرزمین موجهای خروشان  تور مشهد  دیدن کنید.

پارک آبی کودکان در سرزمین موجهای خروشان، با سرسره هایی مخصوص برای کودکان و بازی های سرگرم کننده در دو پارک آبی بانوان وآقایان ، این امکان را که کودکان و والدینشان بتوانند از این مجموعه تفریحی لذت ببرند، میسر ساخته است.

سالن مدرن پینت بال در این مجموعه یکی از فضاهای بسیار هیجان انگیز برای علاقمندان به این بازی مفرح می باشد.

بزرگترین سالن فیش اسپا در خاورمیانه در سرزمین موجهای خروشان با هدف ازبین بردن سلول های مرده پا و کاهش استرس و رفع خستگی برای بانوان و آقایان میزبان میهمانان میباشد.

سالن مدرن و شیک ایروبیک این مجموعه لحظات با نشاط و شادی را برای بانوان به همراه دارد.

بلندترین و طولانی ترین زیپ لاین سر پوشیده جهان در مجموعه سرزمین موجهای خروشان مشهد برای بانوان و آقایان آماده ارایه خدمات است .

امیدواریم این اطلاعات از پارک آبی موج های خروشان مشهد مناسب شما بوده باشد.

از  تور مشهد  لذت ببرید و از تمام امکانات تفریحی آن استفاده کنید. آژانس مسافرتی زیما سفر پارس مجری تور مشهد ارزان و تور مشهد لحظه آخری با قیمت و کیفیت مناسب در خدمت شما می باشد.

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس
  • ۰
  • ۰

آشنایی با جزیره کیش - قسمت اول

آشنایی با جزیره کیش - قسمت اول

کیش، نگین زیبای خلیج فارس، ازدیرباز مقصد بسیاری از تور های داخلی و خارجی بوده است.  تور کیش  از جای جای ایرانمان برقرار بوده و در فصول مختلف مسافران و ایران گردان از آن استفاده کرده اند. در مقاله های پیشین به بیشتر امور مختلف از جمله جاذبه های گردشگری کیش، هتل های کیش و ... صحبت کردیم.

در این مقاله اطلاعات عمومی و کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد تا در زمانی که از  تور کیش استفاده کردید، کارآمد باشند و نهایت لذت را از تور کیش ببرید.

همراه زیما سفر پارس باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

نمای کلی کیش

جزیره کیش، که اغلب مروارید خلیج فارس نیز نامیده می شود، دارای مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع است. این جزیره یک تفریحگاه زیبا و یک جزیره مرجانی در خاورمیانه و خلیج فارس است. جزیره کیش قوانینی ملایم تر نسبت به سایر نقاط ایران دارد. کیش، مانند سایر مردم ایران، اهالی کیش به طور کلی دوستانه و مهمان نواز هستند.

اطلاعات عمومی جزیره

کیش یک جزیره تفریحی به مساحت 91.5 کیلومتر مربع در خلیج فارس است که بخشی از استان هرمزگان می باشد. به عنوان یک منطقه آزاد تجاری و دارا بودن مراکز خرید متعدد، جاذبه های توریستی و هتل های لوکس به بهشت خریداران تبدیل شده است. این جزیره جمعیتی در حدود 20،000 نفر را دارا می باشد و حدود 1 میلیون نفر سالانه از این جزیره دیدن می کنند. در سال 2010 طبق اعلام نیویورک تایمز، جزیره کیش در میان 10 جزیره زیبای جهان پس از دبی، امارات متحده عربی و شرم الشیخ قرار گرفته است.

اتباع خارجی که مایل به وارد شدن به منطقه آزاد جزیره کیش از بندرهای قانونی هستند، نیازی به به ویزا ندارند. افسرهای پلیس در بندر کیش یا فرودگاه، ویزاهای 14 روزه را درون پاسپورت افراد ثبت می کنند.

اماکنی که در تور کیش باید ببینید

پارک دلفین و پارک کروکودیل کیش

پارک دلفین یک مقیاس کوچک از اقیانوس است و دلفین و دیگر پستاندارهای دریایی را به نمایش می گذارد. 

پارک درخت سبزکیش

این پارک دارای قدیمی ترین درختان در جزیره است. ورود برای عموم رایگان است .. اسرار باغ وحش جهان؛ یک باغ وحش کوچک با حیوانات عجیب و غریب. هزینه ورودی 5 دلار آمریکا است. کشتی یونانی؛ کشتی تاریخی و معروف قدیمی در یکی از سواحل جزیره کیش همچنان استوار است. این لاشه کشتی در سال های اخیر به جاذبه اصلی این جزیره تبدیل شده است. هزینه ورود رایگان است این یک منطقه با منظره زیبا است و شما می توانید غذای خود را برای برگزاری یک پیک نیک به این منطقه بیاورید.

مجسمه پرنده غول پیکر

شما می توانید در داخل آن بالا بروید. شهر زیرزمینی کاریز؛ با قدمتی بیش از 2500 سال به یک شهر زیرزمینی با 16 متر ارتفاع در زیر زمین تبدیل شده است که مساحتی بیش از 10،000 مایل مربع دارد که مبدا  تور کیش  بسیاری از مسافران است.

شهر باستانی حریره

این خرابه ها توده هایی از ساختمان های سنگی در مناطقی با 1 تا 3 کیلومتر طول را نشان می دهند. این سازه ها بر روی ماسه سنگ ساخته شده اند که گچ کاری هایی بر روی دیوارهای خود دارا می باشند. قدمت شهر حریره حدود 800 سال برآورد شده است که نشان دهنده رشد اقتصادی جزیره کیش در گذشته است. همچنین تصور می شود که این جزیره توسط یک زلزله قدرتمند نابود شده است.

پارک ساحلی مرجون

ورود برای همه رایگان است و در این پارک می توانید گشت و گذار داشته باشید و از زیبایی های کیش با شن های سفید آن لذت ببرید.

کارهایی که باید در تور کیش انجام دهید

غواصی زیر آب در سواحل جزیره کیش بهترین نوع در جهان است و مسافران  تور کیش  از آن استفاده می کنند.

همچنین شیرجه، دید خوبی از زندگی زیر آب به گردشگران می دهد.

طیف وسیعی از ورزش های آبی دیگر نیز در دسترس توریست های تور کیش هستند:

جت اسکی، قایقرانی، ماهیگیری، موج سواری، پیاده روی صخره ای، مشاهده مرجان ها، اسکی روی آب برخی دیگر از راه های لذت بردن از اقامت شما در این جزیره می باشند.

خط ساحلی کیش یکی از کم خطرترین سواحل در جهان است. جزیره کیش دارای سواحل شنی زیبا و شگفت انگیز برای پیاده روی است.

ساحل بانوان در این جزیره تنها برای ورود زنان آزاد است. زنان به بیشتر بخش های ساحل یا مناطق مخصوص غواصی در زیر آب دسترسی ندارند.

در گذشته سواحل مختلط بین المللی برای استفاده توریست های خارجی وجود داشت ولی اخیرا با دستور دولت بسته شده است.

برخلاف اطلاعات دیگر، هیچ رستورانی درون لاشه کشتی یونانی وجود ندارد. با این حال، این جزیره زیبا است و می توانید غذای خود را به ساحل بیاورید و در زیر سایه بر روی نیمکت هایی آن را میل کنید.

به پایان مقاله اول آشنایی با جزیره کیش می رسیم. در بخش های بعدی به مطالب بیشتری می پردازیم.

از  تور کیش  ، تور کیش ارزان و تور کیش لحظه آخری زیما سفر پارس دیدن فرمایید.

  • آژانس مسافرتی زیما سفر پارس